tisdag 17 januari 2012

Nu sitter jag i skolan och försöker att fördriva tiden till jag börjar igen kl. 12:40. Hittills har jag gjort klart min uppgift i engelska så nu har jag inget mer att göra.
Jo jag har varit en snabb sväng på stan och köpt nya block till skolan. Det behövdes verkligen.

Jag sitter även och letar efter lite möbler till lägenheten. Det finns ju en del som jag har tänkt köpa och som vi behöver... Men än så länge verkar det som att det går åt skogen. Jag har hört av mig om 2 sängstommar och den första var såld och det verkar även denna vara sa han men han skulle höra av sig när han visste...
Detta börjar bli riktigt frustrerande ska jag tala om. Men jag hittar nog möbler så småningom skulle jag tro.
Men det hade ju varit smidigt om jag lyckades att hitta dem på blocket. Det hade sparat mig en hel del pengar... Men men hittar jag inte dem där så får jag väl bara lägga ut lite mer och köpa dem nya... Det är ju inte mycket att göra något åt...

Jag kan inte säga hur skönt det är att snart bo inne i stan. Då kan jag ju vara hemma och göra lite nytta när jag har sådana dagar som denna i stället för att bara försöka att fördriva tiden. Det känns ganska meningslöst att sitta så här men jag har ju inte så mycket val just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar