måndag 21 januari 2013

I fredags blev min APL-plats klar.
Jag skall spendera sex veckor på avdelning 123 på sjukhuset.
Avdelning 123 är hematologen och har hand om olika blodsjukdomar.
Det kommer att bli både spännande och oerhört lärorikt..

Men jag skall erkänna att jag är nervös redan nu. Detta trots att vi inte skall börja förrän v.8...

För att tala om något annat så var vardagen tillbaka med besked idag...
Efter en underbar dag igår så var K riktigt ledsen när vi gick hemifrån. Han ville inte alls gå till förskolan utan ville bara vara hemma med mamma och pappa. Tårarna föll längst hans kinder. Det gjorde riktigt ont i mig att  fortsätta promenaden. Jag försökte att locka honom med att jag kunde hämta ett gosedjur men det ville han inte. Han ville bara vara hemma med mamma och pappa.
Men tyvärr hade jag ju inget annat val än att lämna honom på förskolan. Jag var ju tvungen att gå till skolan...
Nåja det ordnar väl sig.. Han ska ju trots allt bli firad på förskolan så förhoppningsvis är han lite gladare när pappa hämtar honom...

Nej nu skall jag vara lite social med Annan innan vi skall bege oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar