söndag 13 januari 2013

Nu sitter jag och försöker att få lite skolarbete gjort. Det går förvånansvärt bra skall jag erkänna....
Jag har kommit halvvägs i alla fall.
Det är lika bra att erkänna att allt går bara man har bra musik i öronen och en kopp kaffe bredvid sig.

Det är ungefär så här som min dag kommer att se ut. Skolarbete, diska, tvätta... Inte det roligaste men det måste ju göras tyvärr...

Om en vecka fyller min lilla kille 6 år. Han är inte liten längre utan börjar bli stor.
Detta kommer att bli ett händelserikt år känner jag på mig. 
K skall börja skolan vilket jag redan är nervös över.
Jag skall antingen börja på nya studier eller ge mig ut i arbetslivet igen. Förhoppnings vis på nya platser i så fall.
Sedan har vi lite andra planer med men det tänker jag inte avslöja nu. Jag återkommer när det är dags i fall det blir av.

Jag har nu sökt tre vikariat inför sommaren. Dessa är belagda på CSK, Universitetssjukhuset i Lund samt på sjukhuset i Hässleholm. 
Både på CSK och i Lund har jag sökt som barnsköterska medan jag sökte som USK i Hässleholm.
Jag kommer ju att kunna jobba som båda i sommar efter att Akutsjukvårds kursen är klar.
Så håll tummarna för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar