söndag 27 januari 2013

Nu sitter jag och försöker att få min dator att göra som jag vill så att jag kan få lite skolarbete gjort. Men som vanligt är det oerhört segt...

Det är ganska segt i mitt huvud över lag just nu. Jag har så mycket att tänka på att skolan hamnar i skymundan. Visst det är kanske inte så konstigt men det är definitivt inte bra. Jag har inte råd att hamna efter denna terminen och så klart så gör jag det ganska fort pga allt som händer i mitt privatliv just nu....

Dels är det allt med K, men även med farmor. Hon är dålig och är fortfarande kvar på sjukhuset.
Hon åkte in för någon vecka sedan med en urinvägsinfektion och en blodförgiftning. Då kom hon hem efter ca 5 dagar. Men det varade bara i 2 dagar innan läkarna ringde och sa att hon var tvungen att komma tillbaka då proverna var dåliga. Sedan har hon varit kvar där sedan dess. Hon skulle ha kommit hem i fredags men då hade hon blivit sämre igen och fick inte komma hem...
Så nu är frågan när hon får komma hem och om hon får komma hem.
Läkaren hade sagt till min faster att hon inte kunde ge några garantier för att hon återhämtar sig och tar sig genom detta.


Det känns som att allt kommer på en gång just nu. jag vet inte hur mycket mer av detta jag klarar av att hantera om jag skall vara ärlig.
Det fungerar inte att balansera allt och jag känner att jag sakta men säkert håller på att förlora förståndet...

Nej nu ska jag försöka att få lite vettigt gjort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar