tisdag 8 januari 2013

Nu sitter jag och varvar skolarbete med att fösöka planera Ks födelsedag.
Han vill ju inte ha något kalas men jag vill ju trots detta göra det till en underbar dag för honom. Det är ju inte varje dag som man fyller 6 år.
Jag har bestämt mig för att jag skall beställa hem  en tårta till honom. Han älskar ju de monster som jag har nämnt tidigare så jag ska försöka att ordna en tårta med dem på...
Men mer än så har jag inte kommit på. Jo jag ska så klart göra det fint här hemma och överraska honom med massor av paket och hans favorit frukost men det är allt som jag har kommit på än så länge...

I morgon är det så dags för honom att börja på förskolan igen och det känns verkligen inte kul. Jag önskar verkligen för hans skull att han inte behövde, men jag har inget val. jag måste ju till skolan och hans pappa lika så... Men jag får försöka att se framåt. Det är bara några månader kvar sedan börjar han skolan i stället. Förhoppningsvis blir det bättre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar