söndag 6 januari 2013

Jaha då sitter man i köket och väntar på att resten av familjen skall vakna. De verkar ha det ganska skönt i sängen.

I morgon börjar vardagen igen. Eller nästan i alla fall. Jag ska hämta mitt intagningsbesked och antar att lektionerna börjar på tisdag som vanligt.
Jag lovade K att han skulle få följa med mig i morgon och slippa vara på förskolan.

Det känns verkligen inget vidare att behöva lämna honom där men jag har ju inget val. Både jag och D måste ju till skolan så K kan inte vara hemma. Jag kan inte lämna honom hemma själv och jag kan ju inte ta med mig honom varje dag heller.
Det är inte lätt det här.

Jag ska ju erkänna att skolan inte är min största prioritet just nu.
Men jag ska verkligen försöka att göra det så bra som möjligt för K.
Jag har ju försökt att få ordning på skola men har inte lyckats. Jag jagade personal på en skola under veckan utan resultat så det är bara att fortsätta med det. Jag tänker inte ge mig.

Nej nu ska jag ta och börja med frukosten tror jag men jag skriver mer under dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar