fredag 4 januari 2013

Jaha då sitter man här igen. Borde göra annat men känner att jag behöver koppla av lite.
Idag ska jag och K åka till hans läkare. Jag måste försöka att hitta en lösning på varför han flammar upp och får klåda över kroppen...
Varje gång han badar/duschar blir det lika dant. Han blir rödflammig och det kliar. Det känns som att jag har provat vartenda schampo och duschtvål som finns men ingenting fungerar... Jag har inte heller hitta någon solkräm som inte har den biverkningen. Jo jag har hittat en som inte kliar men han flammar upp över hela kroppen.
Det måste ju finnas ett svar på varför...

För att tala om något annat så har jag börjat att köpa födelsedagspresenter till K. Jag har fått tag på en hel hög saker redan men för en bråkdel av priset. Jag handlade presenter till ett värde av 333 kr igår men betalade endast 140 kr. Passar mig helt utmärkt då jag kan skämma bort honom med mer saker då.
Men det fanns en sak som inte gick att beställa från hemsidan som jag vet att han önskar sig jätte mycket och det är ett talande Moshi Monster vid namn Furi.

Detta är Moshi Monstret Furi

Problemet är att denna filur inte finns på BR-leksaker här hos oss och inte går att beställa från varken BRs eller Toys"r"us hemsida. Den går bara att köpa i butik vilket irriterar mig enormt mycket just nu...

Så om någon av er ska till en leksaksaffär så snälla titta en gång extra efter honom!! Snälla ni hade gjort Ks födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar