fredag 4 september 2009

Fredag

Då sitter man här igen.

Igår fick jag allt gjort förutom baket, men jag har så det räcker.
Nja damsugandet blev inget vidare heller då damsugarpåsen var full och jag inte hade fler. Den andra var tyvärr inte laddad.. :(

Just nu sitter jag och väntar på att Ks farmor ska komma.
Allt är klart, kaffebryggaren är laddad och kakorna är köpta. Jag ska bara tina lite bullar...
Men nu är det fritt fram.

Jag ogillar bara att jag inte har kunnat damsuga.
Jag stör mig så enormt mycket på det.
Men man kan inte lyckas med allt...

Jag kan inte sluta tänka på komplimangen min son gav mig när jag hade lagat lunch igår.
Jag hade lagt upp maten och står för att blanda saft när jag hör en liten som säger "gott, den bästa maten jag har sett".
Gissa om det värmde.. Och det behövdes jag var verkligen inte på bra humör igår innan dess. Fast efteråt var det betydligt bättre.

Nej nu ska jag sluta skriva och se vad de andra gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar