fredag 11 september 2009

Jag är så stolt över min son!!

Idag var jag och K på badhuset med Karin och Amelia...

Jag köpte armpuffar till K innan vi gick in då jag ville testa om han axepterade dem då han får panik om han har en badring runt sig...

Jag blåste upp dem och vi gick till mellanbassängen och till min lycka axepterade han dem. Okej han gjorde mer än det. Han älskade dem..

Det slutade med att han sa till mig att släppa honom. Det gjorde jag och mycket riktigt tog han sig framåt. Han la sig på mage och sparkade med benen. Visst han svalde en hel del vatten men i alla fall. Jag är så oerhört stolt över honom...

Resten av tiden busade han och Amelia aen massa. Det slutade med att min son hoppade, slängde sig, åkte rutchbana mm... Han brydde sig inte ens om i fall han fick vatten över huvudet vilket han brukar hata....

Jag har även umgåts lite med syster och Daizy idag. Vi var på barbacka och busade. Tack för en underbar stund!!

Nej nu måste jag kolla till min hallon och blåbärspaj som jag har i ugnen.

Vill bara säga grattis till Calle som gick vidare i Idol igår!!
Fast ska jag vara ärlig hade jag blivit mer chockad om han inte hade gjort det.
Han har varit grymt bra under alla de år jag har tjänt honom i alla fall...
Jag smälter fortfarande när han plockar fram gitarren och börjar sjunga.
Nu håller jag tummarna för att han vinner hela skiten....

Nej ha det så bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar