tisdag 29 september 2009

Grattis Calle!!!


Igår gick Calle vidare i idol!!!
F*n vad kul!!!
Ska jag vara ärlig känns det jättekonstigt att se honom på tv...
Det känns som att det inte alls var länge sedan han och syster gick i samma klass och vi hade skit kul. Jag hade i alla fall. Han med tror jag...
Men nu lär det nog dröja ett bra tag innan han är hemma i stan igen... :(
Men jag är glad för hans skull...

Shit jag har så mycket minnen som jag skulle kunna skriva om men det känns inte rätt emot honom att hänga ut honom så...

Allt jag tänker säga är att han är underbar och den tjej som lyckas vinna hans hjärta är lyckligt lottad.
Och STORT GRATTIS!!!!!


Så vad händer idag då??
När jag har hämtat K ska vi in till stan och träffa två vänner till honom och vännere till mig såklart...
Jag ska även kolla efter ett par tunna vantar till K. Han är så kall om händerna hela tiden...

Nej nu ska jag se lite på tv.
Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar