tisdag 22 september 2009

tisdag

VAd har hänt idag då?
Inte ett skit. Jag har varit hos Helle och fördrivit lite tid.
Jag skulle till stan egentligen men jag hade helt slut på energi.
Det hade jag igår med.
Förlåt Parro!!!

Jag hoppas att du vet att det inte är som jag inte vill träffa dig utan att jag bara har varit så trött och mått så dåligt...
Men jag ska verkligen försöka imon jag lovar!!!!!!!!

Nu har jag nyligen lagat mat.
Jag och D åt mac and cheese (mackaroner och ost) med bacon och K åt korv och majs gryta.
Det var gott men gud vad det var mättande. Det lade sig som en klump i magen..

Ikväll ska jag bara sitta vid tv:n och slappa. Ska snart se på unga mödrar och senare ikväll blir det Hell´s kitchen och så klart ska jag se hur det går för Calle i Idol...
Jag håller både tummar och tår för att det går bra för honom...
Han förtjänar det verkligen. Han sjunger som en gud!!! Jag smälter fortfarande när jag sjunger precis som jag gjorde för 5 år sedan...

Nu måste jag sluta K behöver gå på pottan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar