fredag 4 september 2009

Fredagskväll


Då var det fredagskväll och Ks farmor och Uffe har åkt för dagen...
Vi ska ses igen på söndag och då ska vi ut till hans stuga och grilla och lite sånt..

De hade med sig en present till K. Okej tre om man ska vara exakt.
Han fick ett parkeringshus och en hög nya bilar...
Så han hade att göra ett tag.
Till slut hittade vi honom sovandes på sin madrass nedanför sängen.

Men dagen gick bra.
Vi blev glatt överaskade av Uffe. Han var väl inte riktigt som vi trodde. Fast det var till det bättre. Och jag tror inte att jag någonsin har sett Ima så glad. Hon riktigt lös av glädje...

Nu är Daniel nere och hämtar mat. Det blir färdigmat från Grekiskan idag.
Det ska bli riktigt gott om jag ska vara ärlig...

Nej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så jag slutar nu. Men vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar