måndag 14 september 2009

Helt oväntat..


När jag kom hem idag hade jag fått ett brev från en bostadsförmedling i Motala. Jag hade fått erbjudande på en lägenhet trots att jag inte har sökt någon. Jag har bara anmält mig på sidan...
Men jag ska väl inte vara negativ då det var en trea på första våningen...
Det enda som gjorde mig fundersam var att hyra var nästan 1000kr högre än lägenheten brevid. Men det kan ju bero på saker som renovering, badkar mm...
Jag ska ringa bolaget imon för att få veta mer.

Jag ska även försöka att få D att prata med sin pappa så vi kan få lite klarhet i det här med borgen..

Annars då? Nja det är väl sådär.. Jag ville verkligen inte gå upp i morse. Jag vände mig om och bara låg där och tittade in i väggen.

Som tur är var D här och fixade frukost till K och klädde på honom..
Men jag tvingade upp mig så jag kunde följa med och lämna på dagis...

Nej nu ska jag hjälpa K att byta kanal...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar