torsdag 10 september 2009

Torsdag morgon och jag är skit trött...


Nu är det morgon igen. Jag sitter här vid datorn och K tittar på mr Bean på tv.. Den tecknade då...

Vad händer idag då?
Ska jag vara ärlig har jag ingen aning... Jag ska nog bara vara hemma och ta det lugnt tror jag.
Känner att jag är så pass seg idag att det blir bästa att bara slappa framför tv:n eller nåt...
Så när K är lämnad på dagis blir det nog att gå hem och hämta kontokortet och gå till affären och köpa te och något gott att äta.
Anledningen till att jag går hem i mellan är att K lämnas halv 9 och affären öppnar 9 så i stället för att sitta där och vänta i nästan en halvtimme kan jag fördriva tiden med att hämta mitt kort...
Jag ska nog ta en ny tid till tvätten med när jag ändå är igång..

Jag vill även tacka min underbara lillasyster för en trevlig dag igår!!
Det är alltid lika underbart att träffa dig.
Tack även till Karin, Parro, Anders och så klar Amelia för att ni fick mig att skratta lite grann igår...

Jag har inte så mycket mer att skriva så jag ger upp nu..
Men vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar