onsdag 16 september 2009

Stackars lillkillen..


Jag tycker så synd om min lilla kille.
Hans mage bara krånglar som vanligt...
Igår var han så dålig i magen att jag nästan började tro att han var magsjuk.
Men sen var det inte mer med det.
Idag därimot var han nästan lika dålig men det jag reagerade mest på var ändå de icke nedbrutna matbitarna. Jag kunde tydligt se bitar av gårdagens middag. (ursäkta detaljerna)
Och denna ständiga smärta han säger sig ha. Och jag tror på honom. Visst finns det tillfällen då barn säger att det gör ont när det inte gör det, men jag se på honom att det är sant när han ska bajsa...

Jag önskar att hans mage bara kunde få vara bra...
Men jag antar att det är för mycket begärt...

Annars då?
Inte så mycket har hänt. Jag har varit ute och lekt på gården med den lille. Nu har vi precis ätit middag och nu leker han...

Imon blir det nog det samma skulle jag tro... Jag känner att jag inte har speciellt mycket energi om jag ska vara ärlig...

Nej nu har jag inte mer att säga så jag ger mig för idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar