måndag 21 september 2009

Så trött!!!!!!!


Jag är så trött på det här nu...
Jag orkar ingenting. Jag bara sitter och gnäller eller så håller jag på att somna...
Jag vill verkligen inte ha det så här mer!

Jag håller på att explodera känns det som..

Allt detta som händer är på tog för mycket för mig att hantera...
All denna ovisshet och oro håller på att äta upp mig inuti...

Som om jag inte redan hade nog med problem att handskas med så har Ks mage börjat att krångla igen. Det bara sprutade ur honom för en stund sedan. Det värsta är att han har inte ätit något dåligt denna gång. Det har varit så de senaste gångerna att han inte har ätit något fel men nog f*n blir han dålig i alla fall.


För att prata iom något annat..
Jag har äntligen fått min tid till Lund för nya undersökningar.
Jag ska vara där 19/10 kl:09:00
De beräknar att jag kommer att vara klar med undersökningarna och samtal med läkaren ca 16:00.
Snacka om seg dag!!!

Nej nu får det räcka för idag men vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar