torsdag 29 oktober 2009

Bamse


Min son kallas nu mera för Bamse. Han fick ju en ny pyjamas med Bamse på igår och han går nu runt i den och är hur lycklig som hellst. Jag slutar aldrig att förvånas över hur lite som kan göra honom glad...

Under nästa vecka ska vi nog ta en tur till Väla tror jag. Jag känner att jag behöver komma iväg lite. Även om det bara är en dag så är det skönt...
Då blir det nog en sväng på Toys ´r us med. Det är lika bra att börja med julklapparna nu så slipper jag stå med hela den kostnaden nästa månad...

På tal om jul så blir det nog en väldigt lugn jul i år tror jag. Vi ska nog vara själva tror jag. jag känner att jag inte riktigt har lust eller ork till att fira en stor jul. Visst så värst stor brukar den inte vara men i alla fall..
Men en sak är säker jag ska ha en stor gran full med julkulor och glitter i. Och massa lampor förstås..
Jag har hittat en jättesöt liten sak att hänga i granen som jag ska köpa. Det är ett par små skridskkor. Jag har nämligen en liten här hemma som går runt och tjatar om att han vill åka skridskor.
Jag får väl görs det någon dag med honom. Han fick ju ett par förra året som det är dags att inviga känner jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar