lördag 3 oktober 2009

Lördag

Idag är det lördag och vad händer idag då??
Jag tror inte att det kommer att hända så mycket om jag ska vara ärlig...
Jag har inte lust att göra nåt.
Jag ska hämta lite räkningar och några cd-skivor annars ska jag inte göra nåt.
Jo kanske hyra film men inte mer...

Jag var i stan igår och umgicks med mina vänner. Men ska jag vara ärlig känns det som att jag lika väl kunde ha stannat hemma. Jag hänger kanppt med i vad de pratar om och känner att jag inte har energi till att ta reda på det.
Jag vill nästa heller sitta hemma och uggla och bara ruttna.
Jag är inget trevligt sällskap i alla fall...

Den lilla här hemma verkar ha blivit sjuk. Han är kokhet. Jag har inte tagit tempen ännu men jag ska göra det när jag har skrivit färdigt...


För att tala om något annat så gick Calle vidare i Idol igår!!
Så nu är han i fredagsfinalerna!!
Känns skumt ska jag erkänna...
Men jag är glad för hans skull...

Ska jag vara ärlig har jag inte mer att skriva. Men jag hör av mig senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar