onsdag 28 oktober 2009

Ny vecka nya problem...

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera men nu gör jag ett försök i alla fall...

Igår var K och fick sin spruta så han inte ska bli en gris.. Hehehe.
Jag hade inte tänkt ge honom den men sedan fick jag hem ett brev och det viasde sig att pga astman så var han i riskgruppen. Om han blir sjuk blir han tydligen väldigt dålig och jag känner att det är det sista han behöver just nu...

Idag var vi i Åhus. K var hos läkaren ännu en gång.
Men som tur är var det ett bekant ansikte i alla fall. Det var Ks förre detta bvc-läkare och det var en lättnad. Han kom ihåg en del om K så jag behövde inte dra hela hans historia igen.
Så när vi kom till stan blev det att gå till apoteket och hämta en flaska lactolos. Det var ingen liten flaska för övrigt, 1 liter för att vara exakt...
Så vi får se om det hjälper...
Han ska även tillbaka till läkaren om ca 1 månad för vidare planering.

Annars har det varit ganska lugnt vill jag nog påstå.
Jag har fått alla mina räkningar betalda så nu är det bara storhandlingen kvar och den sker på fredag. Sen är allt det gjort för en månad framöver.

Jag ska även göra årets julkort nu under veckans slut. Jag få se om det blir imon eller på fredag. Jag tänkte göra på Ks rocktema som han är väldigt inne på just nu. han kan ju tyvärr inte ha sin nya bamsepyjamas trots att han älskar den. Och han blev oerhört söt i den...

Nej nu känner jag att sängen ropar på mig så jag ska krypa ner brevid min son...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar