fredag 16 oktober 2009

Klarar inte mycket mer...


Nu har jag nyligen avslutat Ks andra omgång av microlax...
Och som vanilgt var paniken ett faktum.
Men det kom ut i alla fall...

Gissa om jag känner mig hemsk som tvingar honom till detta. Men det måste ju komma ut...

Nu har detta pågått i ca 1 1/2 vecka.

Jag ringde i alla fall barnkliniken igår. De sa att jag skulle fortsätta med Microlaxen till den var slut och sedan köpa Lactlos. Vi ska även få komma till Jens på barnkliniken för att kolla hans mage.
Jag hoppas verkligen att detta ordnar sig för jag klarar inte av detta mer...

Varje gång han ska bajsa så skriker han av smärta. Sedan går han runt flera gånger varje dag och gnäller på att det kommer vattenbajs som han säger.. Men efter att han har stått och gråtit och gnällt en stund har det ändå inte kommit ut något...

Idag var det 3 dagar sedan han bajsade sist och därför bestämde jag mig för att det fick bli medicin... Det verkar ju vara det enda som fungerar...

Om ett tag ska jag ställa mig och börja med maten. Den tar trotts allt ett tag att laga... Jag ska laga potatisgratäng och kyckling. Sen ska vi bara sitta i soffan och mysa framför tv:n hela kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar