lördag 31 oktober 2009

Jag funderar...

Jag funderar på vad jag ska göra med Ks rum.
Jag vill så gärna göra det riktigt fint och inbjudande. Jag vill att många busiga tankar skapas där... Jag vill ha någon stanns där jag vet att han kommer att ha roligt.

Jag ska som sagt flytta ut byrån och ställa den på mitt rum. Sen vill jag fylla hans rum med spännande saker...
Jag funderar på att köpa ett så kallat lektält. Men jag vet inte om det hade varit populärt hos honom... Jag vill även köpa nya wallies med drömmarnas trädgård på...

För att tala om något annat....
Imon ska jag baka pepparkakor med liten kille....
Vi får se hur det går. Jag ska även försöka att ta några bilder det det hela...

Jag sitter och tittar lite efter julklappar nu när ändå sitter vid datorn.. Jag kan säga att jag hittar masssa roliga saker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar