onsdag 7 oktober 2009

Onsdags tankar


Dessa vackra saker är nu mera i min ägo!!!
Jag älskar dem!!

Då har det gått ytterligare en dag.
Idag har jag varit i stan och plågat Parro och Karin. Trevligt.
Jag har tittat på en massa kläder som jag vill ha.
Jag skulle så gärna vilja rensa min garderob och slänga allt som inte används. Enda nackdelen är att då har jag inget kvar. Nästan inget i alla fall...
Men jag tror faktiskt att jag ska göra det. Jag har hellre lite kläder som jag gillar än en full garderob med kläder som jag ogillar...

Så nu vet jag vad jag ska göra imon...
Jag ska även tvätta....


Nej nu måste jag vara brutalt ärlig en stund!!!

Z jag hoppas att du vet hur ledsen och besviken jag är.
Vi hade ju faktiskt bestämt. Dessutom ville jag verkligen att just du skule komma. Det handlar om att jag älskar dig och jag vill verkligen träfa och umgås med dig. Men om du inte vill träffa mig eller P så ska vi inte tvinga dig, bara kom ihåg en sak...
Vi kommer inte att försöka i all evighet. Och just nu är vi väldigt nära att ge uppp.
Det känns som att vi försöker gång på gång men du bara puttar bort oss...
Och du ska veta att det gör jätteont!!!
Jag älskar di av hela mitt hjärta och jag saknar enormt mycket! Det hoppas jag att du vet....

Nej nu orkar jag faktiskt inte att skriva mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar