söndag 11 oktober 2009

Söndag


Jaha nu står D i duschen och K ligger och sover.
Om ca 1 timme ska vi bege oss hemifrån. Vi ska på hockey idag. Det var en evighet sedan sist...
Men det ska bli kul...

Som jag sa står D i duschen men jag fick nästan tvinga i honom. Men att få honom att raka sig är nog bara att glömma... Fast jag köpte nya rakhyvlar för ett tag sedan. Men piken nådde nog inte fram tror jag..

Ikväll blir det kött i sötsur sås till middag. Jag ska lägga ut köttet nu innan jag går...

Nej nu ska jag gå och byta kläder men vi hörs ikväll kanske....

1 kommentar:

  1. Tack för en supertrevlig seneftermiddag/kväll gumman! :)
    Oj vad små våra troll är på den bilden!! Kul att du hittade den, fast Izzie syns inte mkt men ändå.. :p
    Vi hann med bussen och Izzie var en bråkstake utan dess like! Skrek så pipigt och var asförbannad typ halva resan hem.. Men nu ligger hon i sängen.. :p
    KRAM

    SvaraRadera