söndag 18 oktober 2009

Jobbigt





Så nu har han fortfarande inte bajsat själv. Jag gav K Microlax för två dagar sedan nu och efter det ha han inte bajsat alls. Idag har han en rikigt tjock och spänd mage...
Jag lägger in 2 bilder så ni kan se skillnaden. Badbilden är som han ser ut normalt sett och den andra tog jag idag...
Mellan varven skriker han till av smärta för att det "kommer vatten bajs" men det kommer aldrig nåt...

Och som om det inte var nog verkar det som att han håller på att få öroninflamation på vänster öra.. Han gnäller på att det gör ont och knakar som han kallar det....
Men vi får se vad som händer...
Gör det fortfarande ont på tisdag får jag ringa vårdcentralen och få en tid till en läkare...


Imon ska jag till Lund.
Och jag ser verkligen inte fram emot det....
Vem ser fram emot att sitta på ett sjukhus i 7 timmar.. Inte jag i alla fall.
Så jag ska ta bussen hemifrån kl: 06:15 och är väl hemma igen vid kl:18 eller nåt åt det hållet...
Så nu ska jag strax sätta mig ner i soffan och försöka att skriva ner alla frågor som jag vill ha besvarade. Men det är inte så enkelt....

Fast fösrt ska jag ner till Kiosken och köpa choklad till Daniel. Han önskade sig det i present idag då det är hans födelsedag idag och vi inte har så mycket pengar....

Nej nu ska jag springa till kiosken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar