måndag 12 oktober 2009

middagen


Är precis avklarad. Det blev korvisar i tomatsås med pasta.. Det var riktigt gott måste jag erkänna...
Jag hade ingen aninga om att det fanns något som hette korvisar när jag hittade dem i affären idag. Men de var så tuffa att jag ville testa dem. Och det var bra för de var goda. I alla fall tyckte jag det...


Jag pratade med dagis när jag hämtade K idag men det gav inget. Det enda de hade att säga var att allt var så bra där. Men jag vet i mitt hjärta att det inte är så..
Det är lätt för dem att säga att det är bra, det är ju inte de som får tvinga dit en hysteriskt ledsen unge varje dag...
Jag har fått böörja ljuga för min son och det gör så oerhört ont i mig.
När han frågar vart vi ska kan jag inte säga som det är utan får säga tex vi ska ut och gå. När han sedan kommer på vart vi ska blir han oerhört ledsen och mellan tårarna får han fram jag vill inte till dagis!! Jag vill hem!
Jag funderar på att ringa runt och se om jag skulle kunna få en plats någon annan stans även om det innebär att jag får ta bussen...
Att min son trivs är så oerhört mycket viktigare för mig...

Nej nu har jag inte ork till att skriva mer men vi hörs av!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar