torsdag 22 oktober 2009

Magen



Nu har jag fått nog av att ha det så här. Jag tycker så synd om K somm ska behöva gå runt och gråta för att han inte kan bajsa.. Så när jag har hämtat honom på dagis ska vi åka in till sjukhuset och försöka få dem att få tummarna ur baken och hjälpa honom...
Jag ringde dem för en vecka sedan och då kom vi överens om att jag skulle bli uppringd så skulle vi få en tid då. Men jag har inte hört något..

Han har haft det så här i 3 veckor nu. Det håller inte!!!!!

För att tala om något annat...
Jag var ju i Lund i måndags...

Efter 5 timmar av undersökningar där jag satt med linser fulla av elekroner på mina bedövade ögon, fick ögonbottnarna fotograferade, tog blodprov mm.. fick jag veta att jag har ingen funktion på ögonen i mörker, jag har funktion men väldigt lite i ljus och jag har grå starr på ena ögat. Som tur är behöver jag inte operera det i dagsläget. Jag fick även veta att det antagligen är en väldigt lien chans att K kan ha ärft det. Hon troddde det i alla fall....

Men i det stora hela fick jag inte veta något som jag inte visste förutom att jag har starr.. Men jag är inte förvånad då jag vet att det är väldigt vanligt när man har denna sjukdommen...
Men jag ska erkänna att jag kände mig gammal när hon berättade det...
Det kändes som jippie jag är 23 år och har starr. Jag känner mig som 70 år...
Men det är bara att bita ihop....

Nej nu ska jag leta upp Ks bvc bok så jag får med mig den idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar