söndag 4 oktober 2009

Vet inte...

Ibland känns allt bara blä i brist på bättre ordval...
Vi var ute med K en sväng i gårkväll och jag såg då en förredetta bekant som jag nu mera inte har någon kontakt med. Det visade sig att hon är gravid. Till saken hör att hon redan har ett barn med en annan man som hon enligt mig inte tar speciellt bra hand om.
Det känns bara så orättivst. Det känns som att alla andra blir gravida utom jag. Jag erkänner att jag väldigt gärna vill ha ett sykon till K och har försökt få det i över 1 år nu men utan resultat...

Idag skulle jag vara duktig hade jag tänkt. Jag skulle ut poch gå en lång promenad men det sket sig p.g.a vädret.. Det blev i stället en lite promenad och sen hem och äta glass i soffan.
Gissa om jag hade råångest sen...
Jag känner att jag äter på tok för mycket skit. Det måste få ett slut nu!!!!
Inget mer godis ätande eller glass ätande. Ska jag ha nåt blir det pocorn i stället...
Men knappt det heller..
Sen måste jag börja att röra på mig mer. Jag får börja promenera till stan i stället.. Ska bara införskaffa ett par tunna vantar med så jag inte fryser om händerna...

Nej nu ger jag upp för denna gång men vi hörs väl en annan gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar