fredag 30 oktober 2009

Fredag kväll och jag är trött

Nu är klockan 21 och jag håller nästan på att somna...
Jag har varit och storhandlat idag.. Det slutade på 1600kr. Så nu ska vi väl ha mat ett tag framöver??
Jag köpte även två filmer med Räddningspatrullen. Gissa om K blev glad...

I helgen planerar jag att städa och flytta byrån frånn Ks rum till mitt. Det är ju ändå mina kläder i den så då bör den vara på mitt rum..

Sedan ska jag börja titta lite efter julklappar...

Jo just det K har varit hos läkaren igen ju. Jag har även hunnit prata med barnkliniken. Han har även haft sin Lactolos i två dagar nu och än så länge har det gott bra. När vi var ute med Karin och Amelia idag började den lilla helt plötsligt att gallskrika av ingen andledning. I alla fall trodde vi det, men det visade sig att det kom bajs. Det var inte mycket men det gjorde ont. Jag kan tänka mig att folk tittade på oss som om jag slog K eller nåt så som han skrek. Men jag vet ju vad som hände och det är huvudsaken. Han bajsade och det gjorde ont helt enkelt. Och om det gör ont får man skrika tycker jag....

Men i alla fall han har sin medicin och han ska även ha lavemang i 4 dagar i sträck nu så vi ska få ut allt. Sedan kommer barnkliniken att ringa igen om 2 veckor och K ska tillbaka till läkaren om 1 månad för att se hur det går... Förhoppningsvis har det gått framåt till dess...

Just det han har inte gått upp i vikt som vanligt. Han vägdes hos läkaren i tisdags och han vägde 11,1kg precis som han gjorde hos bvc i augusti. Men det kanske ordnar sig så småningom det med...

Nej nu ska jag se på tv igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar