tisdag 16 februari 2010

BVC och Ishallen

Så då har vi kommit hem och vi har hunnit få i oss mat med..

På BVC gick det bara bra. Hon hade bara beröm att komma med. Han hade bra balans och var jätte duktig på att prata tyckte hon.
Han var precis som jag trodde 90cm lång och vägde 11,9 kg. Fast det var med både kläder och blöja så jag skulle satsa på ca11,7 då han trots allt hade haft blöjan i nästan en och en halv timme...

Sedan tog vi bussen till min syster och åt bullar och jag fick äntligen i mig mitt morgon kaffe...

Vid två gick vi ner till ishallen och åkte skridskor.
K var så ivrig att han knappt hann få på sig skridskorna innan han ville ut.
Visst han klarade inte av att åka själv men han klarade av att hålla balansen när han stod stilla på isen...
Men han hade kul. Så vi spenderade ca 1 timme där innan vi beslöt oss för att börja ta oss hemåt...

Ikväll ska vi bara ta det lugnnt och mysa framför tv:n...


Bilder från ishallen...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar