torsdag 11 februari 2010

Nu har jag varit och hämtat K på dagis..
Jag kommer dit bara för att upptäcka att han var varm som bara den...
Men dagis har inte märkt någonting. De sa att allt har varit bra och att han har varit jätte glad.. Fast det är inte första gången som de säger så när det inte stämmer..
Jag kommer hem och lagar mat och när den är klar passar jag på att ta tempen på K och mycket riktigt han har feber... Visserligen bara strax över 38 grader men i alla fall. De visste ju att han fick sin spruta igår så då kunde de väl vara lite uppmärksamma tycker man...

Men nu har han i alla fall fått i sig lite pasta med köttfärssås och lite majs och tittar på tecknat i soffan. Han har även fått i sig nästan 2 glas mjölk med så jag är mer än nöjd...

Så det blir inte mer dagis denna veckan... Okej inte innan onsdag..
Han ska ju vara på sin 3-års kontroll på tisdag kl. 8 så det är inte lönt att han går på måndag för att vara hemma på tisdag...

Nej nu ska jag göra lite mer kaffe men vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar