tisdag 9 februari 2010

Nu är klockan strax halv 8 och det börjar bli dags att plocka fram kläder för dagen.
Sedan ska jag lämna K och bege mig in mot staden och dagens äventyr. Jag ska träffa en gammal vän och äta frukost och prata...

Efter det blir det nog en sväng bland affärerna och kanske lite smink.

I eftermiddag vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

Igår var jag och K hemma hos Karin och Amelia och lekte.. Det blev många skratt men även lite bråk mellan barnen...

På kvällen provade jag att laga stuvade makaroner till middag men jag kan tala om för er att det inte fungerar så bra att göra det på havremjölk. Visst det smakade rätt men det var inte alls så krämigt som det brukar...
Men K tyckte att det var gott...

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe som min underbara älskade hade gjort när jag vaknade.. Det är inte ofta man vaknar till färdigt kaffe. Men jag gillar det skarpt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar