söndag 28 februari 2010

Det känns som att detta inte kommer att bli en bra dag. Jag sitter här med svullna fingrar något som jag faktiskt inte har haft på ett bra tag nu... Jag är så pass svullen att jag inte kan få av mig min ring som normalt sett är aningen för stor... Och det är inte alls skönt att böja på fingrarna. Men man måste ju göra det..

Igår var ag på Maxi och handlade lite.
Jag är förvånad över det faktum att 2L av Ks mjölk, 1L av min mjölk, smör, 1 Stinas kyckling, 1 påse godisbilar och en skvaller tidning kostar 149,50 kr...
Visst jag vet att både min och Ks mjölk är lite dyrare. (K är mjölkprotein allergisk och jag är laktosintolerant) Men i ala fall...

Det blev aldrig kyckling igår.
Min syster ringde och sa att pappa ville bjuda på middag. Så det blev pepparbiff med potatis klyftor och sås.. Mycket gott ska jag erkänna...

Idag ska jag äntligen få hit en bokhylla. Min syster ska hjälpa mig att flytta den från pappa och hit...
Annars ska jag bara ta det lugnt...

Imon ska jag äntligen åka och storhandla. Det ska bli oerhört skönt...

Nej nu ska jag ta och äta lite frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar