söndag 7 februari 2010

Först vill jag rätta till ett fel i mitt förra inlägg. Barnet var inte 3 år utan 13månader. ..
Sen vill jag säga att ja Thess det var dig jag menade. Jag är verkligen imponerad av hur ni klarar av att balansera allt...

Nu är klockan halv 9 och K sover sött på soffan sedan nästan 1 1/2 timme tillbaka. Jag vågar inte flytta på honom ännu då jag vet att han vaknar ganska enkelt och då är denna kvällen förstörd...
Om ca 30 min ska jag nog sätta mig i soffan och titta på Siderman 3. Jag har fortfarande inte sett den...

Jag lovade ju att jag skulle lägga upp lite bilder så här kommer de..



K i sin nya jacka. Lite stor men han gillar att ha den.


Min tuffing i sina nya fräcka hängslen samt en närbild på dem...



1 kommentar:

  1. Oj vad han blivit stor!!
    Så härligt att se honom! :)

    Jättesnygg jacka och superfräcka hängslen!!

    SvaraRadera