fredag 26 februari 2010

Fy vad hemskt!!!

Jag läste en väldigt obehaglig sak en min systers tidning Misstänkta idag...
Det handlade om barn som dödar barn...
Där fanns en som gjorde mig lite extra upprörd.

Den handlade om två pojkar som var 5 och 7 år...
De hade varit och fiskat med en kompis på 4 år i Arvika.. På väg hem hade de bråkat och då hade den ena pojken sparkat 4-åringen i underlivet och sedan hade de stryp honom med en pinne...

Det är när man läser sådant som man vet att man kommer att vara väldigt överbeskyddande ett bra tag framöver...

Jag kände mig riktigt illa till mods efter att ha läst det. Jag förstår inte hur en 5-åring kan ta ett annat barns liv...

Nej nu vill jag inte tänka mer på det utan jag tänker sätta mig i soffan med K och mysa lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar