torsdag 4 februari 2010

Gud vad trött jag är. Klockan är 8 och jag måste snart göra mig klar för att lämna K på dagis... Men helst av allt skulle jag vilja sova... Men det blir det inte.

Jag försökte att mäta min son igår och fick det till att han är ca 90cm... Jippie han har växt!!!
Det förklarar varför hans overall börjar bli lite kort i benen...

Men jag har beställt en ny jacka och förhoppningsvis är den inte så stor att han drunknar i den. Men om han gör det så får jag höra av mig till Therese. Hon sa att hon hade en jacka jag kunde få köpa...

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera den senaste veckan men jag har verkligen inte haft någon ork alls...

Men jag tänkte att jag skulle ge er ett längre inlägg när K är på dagis...

Så vi hörs om en stund...

1 kommentar:

  1. Om du inte vill vänta på att jackan ska komma så kan du låna den jag har så länge? :) Bara säg till i så fall :)

    SvaraRadera