torsdag 11 februari 2010

Igår var jag och K på sjukhuset för att han skulle få sin andra vaccin-spruta... Jag kan ju tala om för er att det var en kille som inte ville ha den. När vi var utanför infektionskliniken började han gråta och slutade inte för än han hade fått den. Han försökte sparkas och slåss men han lyckades inte.. Men efter sjukhuset gick vi till Maxi. Vi tittade på ALLA leksaker och ALLA böcker samt åt lite mat..
K kom där i från med ett barbapapa pussel och en liten bil. Men det hade han gjort sig förtjänt av..

Sedan träffade vi även Parro och gick hem till henne och satt där hela eftermiddagen och drack kaffe och snackade skit.. Vi fick även sällskap av hennes lillebror Rasmus en stund och Anders tittade in på en kopp kaffe på väg till jobbet.. Sedan kom även Parros pappa Martin upp och drack kaffe och höll oss sällskap...

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt en stund och sedan blir det pastagratäng med kyckling till middag..

Jag och Parro har bestämt oss för att åka till Åhus och bowla nästa vecka. Någon som vill följa med så bara säg till!!!
Vi ska försöka att lära K hur man bowlar. Jag får bara köpa nya mockasiner till honom först då de minsta skorna de har är stl:28 och han har bara 24....
Men det blir nog kul!

Ja just det!!!
Är det någon som har en skridskohjälm att sälja???
Jag behöver en till K men jag tycker att 350kr är lite väl mycket att lägga med tanke på att han är så pass liten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar