lördag 6 februari 2010

Jag var i stan igår för att köpa byxor till K. Jag hade sett ett par i vi föräldrar som jag tyckte att K skulle passa i men när jag väl kom till stan så fanns de inte...
Jag gick i varje affär kändes det som utan att hitta nåt...
Visst fanns det snygga byxor men inga som skulle passa min sons kroppsform. Han är ju så himla smal att det är bara smala jeans som sitter bra på honom. Allt annat sitter pösigt och konstigt..

Men till slut hittade jag faktiskt ett par byxor till honom på Lindex som han passar sjukt bra i...



Det blev även ett par häftiga hängslen med döskallar på...
Det passar sjukt bra till min sons favorit stil rock...

Jag kan se honom till våren i ett par av sina tajta jeans, en enkel tröja, hängslen, skinn-jakcan, converse och sin älskade hatt...
Snacka om hjärtekrossare!!


Idag ska vi gå bort till morfar så K får leka av sig och sedan blir det tacokväll framför Melodifestivalen...

Syster jag hoppas verkligen att du får Dexter idag!! Jag du vet att jag inte vågar räkna med det. Men för dig skull håller jag tummarna så hårt att jag får kramp!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar