lördag 20 februari 2010

Favoriter



Favoritfärg:
Blå.

Favoritmat: Grillat.

Favoritmånad: Sommar månaderna.

Favoritstad: Trollhättan och Askersund.

Favoritprogram: Criminal Minds.



Dagens


Dagens kläder:
En blå tröja, gråa mjukis byxor och ett par gröna strumpor.

Dagens väder: Skumt. Massa snö som håller på att smälta

Dagens humör: Ganska okej.

Dagens frukost: Åt ingen.

Dagens låt: Har inte lyssnat på nåt idag.



Mat


Finns alltid i mitt kylskåp:
Mjölk, smör.

Finns alltid i mitt skafferi: kaffe, te, pasta, ris.

Finns alltid i min frys: Majs, ärtor,

Någonting jag aldrig har ätit: Ostron.

Någonting jag avskyr: Ädelost, ärtsoppa .



Sport & Motion



Sporter jag sysslat med:
Boxning, basket, handboll, fotboll, ridning, dans, gymnastik .

Sporter jag sysslar med nu: Inga alls, tyvärr kroppen håller inte.

Sporter jag skulle vilja prova: Inget.

Motionerar jag varje dag? Nja, om promenader räknas så nästan.

Skulle jag vilja motionera mer? Ja, jag skulle vilja gå på gym samt simma.



Mått


Längd:
150cm.

Skostorlek: 37.

Jeansstorlek: 29/32.

Ringstorlek: Ingen aning!

Midjemått: Ingen aning...

Hårlängd (rot till topp): Vet inte alls.



Godis


Favoritgodis: popcorn, natur godis.

Godis jag inte äter: Sånt med likör i.

Favoritchips: Vet inte

Favoritdipp: Taco

Favoritsnacks (jordnötsringar, ostbågar, salta pinnar etc): Vet inte alls

Jag äter godis ? ggr i veckan: Ibland flera gånger ibland inga dagar alls.

Ljus eller mörk choklad?: Mörk!



Djur


Djur jag haft: Katt, hamster, mus, fisk.

Djur jag har: Inga..

Djur jag skulle vilja ha: Hund.

Djur jag inte tycker om: Alla småkryp.





Tack för denna Helene!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar