onsdag 17 februari 2010

Jaha då har K blivit sjuk också... Han har hostat nästan hela natten så varken jag eller han har sovit speciellt mycket..
Att inhalera honom har banne mig inte varit enkelt.. Så fort han ska ta ett djupt andetag så börjar han att hosta. Det låter hemskt...

Jag var nere på apoteket och skulle köpa lite hostmedicin till honom men de tyckte att jag skulle prata med hans läkare först pga astman.. Så nu är ju bara fråga vilken läkare som man ska prata med...
Ska man prata med henne på barnkliniken som han har pga astman men som man inte kommer att få någon tid till i alla fall, eller ska man ta vårdcentralen som inte har någon koll på hans astma över huvudtaget eller ska man ta han i Åhus som visserligen har varit hans bvc-läkare men som inte heller har koll då han inte har några papper på honom...???

Jag vet inte hur jag ska göra om jag ska vara ärlig...
Det hjälper ju inte att den läkaren som vårdcentralen en gång hade som man kunde kkomma till samma dag har fått sparken...
Den andra som man kanske kan komma till samma dag är en komplett idiot. Han bara chansar och är förälskad i inflammationer...

Nej nu orkar jag inte skriva mer utan jag ska sätta mig i soffan och titta på os.. Ha det bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar