måndag 22 februari 2010

Nej nu börjar det här bli lite väl segt.. Nu vill jag verkligen ha ett jobb. Problemet är bara att det inte finns några som jag kan söka... Nästan inte i alla fall. Och de få som jag kan söka är de flesta av dem deltid och det fungerar tyvärr inte ekonomiskt...

Nej jag tror att jag ska ta och skicka ett mail till csn och kolla om jag kommer att få studiemedel om jag börjar plugga till hösten...



Idag har jag varit i stan och träffat Paulina.. Det var trevligt även om hon inte var så glad då hennes mage bråkade väldigt mycket...

Gud vad jag vill simma... Problemet är bara det att det är sportlov och det innebär en massa ungar.. Fast om man åker ganska tidigt så kanske det kan vara hyfsat lugnt... Jag ska nog kolla upp det tror jag...

Nej nu orkar jag inte skriva mer men jag hör av mig senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar