måndag 8 februari 2010

Nu är klockan snart 11 och det är snart dags att hämta K på dagis. Sedan ska vi ta bussen till stan och posta paket och sedan ska vi vidare ut till Karin och Amelia och leka resten av dagen...

Nu på morgonen har jag varit duktig och tvättat så nu finns det massor av rena kläder till K...

Jag hoppas bara att han har det bra på dagis. Men det tror jag. Det såg inte ut som det blev så många barn idag och det var bra personal där...
Det enda som jag inte gillade i morse var att när jag hade lämnat K så tog en i personalen upp honom och sedan satte de sig med de andra som fortfarande åt frukost..
Varför sätta honom där när han inte får äta?? Jag tycker att det är ganska taskigt...

Nej nu ska jag göra mig klar så jag kommer iväg i tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar