tisdag 30 mars 2010

AHHHHHH!!!

Jag håller på att få spel... När jag var på väg hem från dagis efter att ha lämnat K idag så mötte jag en annan mamma som bor i trappan. Hon frågade mig om det var jag som la blöjor ute.. Mitt svar var så klart nej. Varför skulle jag ens göra något sånt... När jag kom in i trapphuset såg jag att det låg en använd blöja utanför min ytterdörr... Skit kul!!! Någon hade alltså lagt en använd blöja där jag var på väg att få skit för det...
På väg för att hämta K plockade jag upp den med hjälp av en plastpåse för att slänga den i en papperskorg då det hade börjat lukta in om jag inte hade gjort det. Då såg jag att det låg fler i den papperskorgen. Så tydligen hade någon plockat upp den där i från och lämnat den utanför min dörr... Jävligt moget!!! Antagligen är det någon av dessa skitungar som bor här i trappan. De har ju som hobby att stå och slå sönder saker så jag hade inte blivit förvånad...

Nu är jag så sjukt trött på att bo här... Det värsta är att jag inte kan göra så himla mycket åt det just nu då jag inte anses ha någon inkomst samt att jag har 1 betalningsanmärkning (csn).... Men jag ska verkligen göra ett försök att komma här i från för just nu mår jag så grymt dåligt av att bo här att jag håller på att gå under...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar