lördag 6 mars 2010

Igår somnade K strax efter kl.20 i min famn... Han låg inlindad i en filt precis som när han var liten. Det var riktigt mysigt. Jag kan inte minnas när det hände sist... Sedan var det bara att bära in honom i sin säng. Jag hörde ett svagt gnäll när jag la ner honom men han vände sig bara om och somnade igen. Så jag la filten över honom och smög ut... Där låg han och sov till ca 01.30... Ganska bra tycker jag...
Jag gick och la mig vid 22.30 men det tog ett bra tag innan det gick att somna då våra granna hade bestämt sig för att ha fest.. Det dunkade så att jag trodde att jag skulle bli galen...

Hmm... Då var det lördag idag... Vad ska man hitta på idag då?? Jag har faktiskt ingen aning, men det löser sig nog.

Nu ska jag gå till köket och göra lite kaffe och se om jag kan vakna till ordentligt.
Men jag hör av mig igen senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar