onsdag 3 mars 2010

En liten hyllning till Toddler

Jag vill ge ett stort tack till Martin och hans anställda på Toddler i Kristianstad!!
Ni får alltid en att känna sig välkommen i er butik.
Jag vet inte hur många butiker som jag var inne i som gravid och när K var nyfödd där jag fick konstiga blickar och jag kunde höra hur folk viskade bakom min rygg, men ni har alltid varit trevliga och har alltid bemött mig som vilken förälder som och inte som om jag skulle vara en mindre bra förälder pga min ålder...

Jag vet att jag kommer att fortsätta att komma in och handla hos er och jag kommer alltid att rekommendera andra att göra det med!!!

Så stort tack till er för ert sätt att bemöta kunder samt ett super bra utbud och en härlig butik!!!

1 kommentar:

  1. Vad konstigt att du fått blickar och så. Det märkte jag aldrig av när jag var gravid med C och då var jag ju bara 19... Alla var alltid vänliga och hjälpsamma vart jag än kom :) Dock har jag aldrig gillat toddler, tycker personalen är så tråkig! Dom bara står och glor på en och typ väntar på att man ska köpa något, och går man därifrån utan att köpa nåt blir deras ögon helt svarta!

    SvaraRadera