lördag 13 mars 2010

Vårkänslan bubblar i mig

Idag har jag vårkänslor i kroppen. Visst det ligger snö ute men just nu spelar det ingen roll. Idag känns mycket bättre än igår...
Jag sitter och tänker tillbaka på tidigare i veckan. K och jag var på promenad och det kändes som att våren var på väg... Solen sken och värmen var påtaglig. Det var en sådan dag som man verkligen njöt av att vara ute... Jag började få upp hoppet om knoppar och lukten av blommor... t inom en snar framtid kunna sitta i sandlådan och se min älskade lilla kille skratta och le...

Trots denna snö som kom igår har jag inte tappat hoppet helt om denna tanke...
Jag tänker fortsätta att hålla kvar vid tanken till dess att det är verklighet...
Och har jag tur så stärks känslan ännu mer i veckan som kommer när jag och K ska åka och köpa nya vårskor till honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar