lördag 27 mars 2010

Kul i parken med massor av bus

Gårdagen var helt fantastisk!!
Jag och K var i parken med världens bästa lillasyster och syster-dotter!!!
Barnen sprang överallt och hade jättekul. Det är underbart att se dem tillsammans. De skrattar och stojar. Och mellan varven kramas dem...
Det måste vi göra om snart igen eller hur syster??

Idag ska jag och K gå hem till min pappa. Jag måste prata med honom. Han har sagt att om jag hittar en billig tv tex på blocket så köper han den till mig. Nu har jag hittat en här ute på området så jag ska prata med honom om det.. Jag ska även se om han kan lägga ut lite pengar så jag kan köpa fåtöljen av Thess... Jag vill verkligen ha en mysig fåtölj men just nu tillåter inte ekonomin det så jag ska kolla med pappa...

Nej nu bjuder jag på lite bilder från igår....














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar