måndag 22 mars 2010

Min son är en hök...

Idag var K på syn-koll och det gick grymt bra. Han såg betydligt mer än vad han hade behövt med tanke på hans ålder... Han såg en massa saker medan jag bara satt där och förstod inte alls vad det var som han tittade på... Så min översynthet har han i alla fall inte ärvt. Men jag skulle vara uppmärksam vad det gäller hans ljuskänslighet. Men i dagsläget är min son en hök.. I alla fall ser han som en.

Efter det gick jag och K på stan ett tag. Han var så oerhört duktig!! Jag åkte nämligen utan vagn och han gnällde inte en enda gång. Han gick fint och höll mig frivilligt i handen och lyssnade på precis allt som jag sa.. Så innan vi åkte hem gick vi inom godis-affären och köpte ett godis-ägg till honom.. Det tyckte jag att han förtjänade...

Nu ligger han och sover på soffan med sin Timmy under armen.. Jag ska snart bära in honom i sängen innan jag sätter mig i soffan och tittar på Arn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar