torsdag 18 mars 2010

Då var det äntligen torsdag och jag har äntligen fått lite pengar. Det är oerhört skönt ska jag erkänna... Så idag ska jag och K upp till stan. Vi ska handla lite och bara ha det trevligt... Det var ett tag sedan vi bara gick runt och hade det mysigt...

Det blev inga bilder igår för vi han inte mycket mer än ut innan K ville gå in igen... Men det blir väl bilder en annan dag...

Nu ska jag snart gå och plocka fram lite kläder till K.
De hade för övrigt haft jätte kul i skogen... Jag fick hem en glad kille med väldigt blöta termo-byxor...
Men trotts detta lyckades han låta bli att sova middag.. Men i stället somnade han väldigt tidigt igår... Redan vid halv 7 sov han. Det var lite oväntat men skönt...

Nej nu ska jag fixa kläderna men jag hör av mig senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar