fredag 19 mars 2010

Idag börjar jag då på allvar.. Idag ska jag göra mitt första träningspass... Det blir om 1-2 timmar..

Men först ska jag ringa dagis och säga att K inte kommer idag. Först var tanken att han skulle vara där hela dagen idag, men så blev det inte. Det blir en annan dag. Sedan bestämde jag mig för att han skulle få vara hemma så vi kunde ha en mysig dag. Men nu verkar det som att han får vara hemma av en annan anledning... Han är hängig så jag är rädd att han är på väg att bli sjuk igen. Han har även börjat hosta sin krupp hosta igen.. :( Det känns lite trisst att han bara fick vara frisk i 1 vecka... Men det finns inget att göra.. Jag få helt enkelt stå ut och göra det bästa av det hela...

Nej nu ska jag ta och mysa liten kille ett tag, men vi hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar