lördag 20 mars 2010

Jaha då var det lördag idag. Vad ska man göra idag då?? Jag tror att jag ska ta mig ner till second handen här ute och titta. Jag har inte varit där någon gång och de har haft öppet sedan i tidig höst tror jag att det är...

Sedan blir det att träna förstås.. Jag har nu lagt upp ett program bestående av muskelövningar och yoga på ca 50 min... Hyfsat jobbigt måste jag erkänna. Speciellt med tanke på att jag inte har tränat på ett par år nu. Men det känns enormt skönt att vara igång...

Jag och K var ju och köpte skor igår... Det slutade med att han hittade ett par med spindelmannen som han ville ha. Men vägen dit var lång... Först skulle han ha ett par med Batman som blinkade, sedan ett par med Jack sparrow som även de blinkade. Sedan var det ett par med stinky och till slut hittade han dessa....


Men han är super nöjd...

Nej nu ska jag ta och dricka lite kaffe och äta frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar